Servicedesk en support

Omdat u optimaal wilt presteren

Heeft u als klant van ICN Systems vragen over de hardware of software die we voor u hebben geconfigureerd en geïmplementeerd, of ervaart u problemen met uw netwerkomgeving? Onze servicedesk staat voor u klaar. Gespecialiseerde medewerkers helpen u snel vooruit en zetten zich in om de continuïteit van uw bedrijfsprocessen in stand te houden.

Servicedesk geeft direct antwoord

Zodra uw vraag (bij voorkeur via e-mail) bij ons binnenkomt, wordt die door een servicedeskmedewerker behandeld. Indien mogelijk, helpt hij of zij u op weg, of geeft de oplossing voor uw vraag. Lukt dat niet, dan wordt uw vraag of probleem doorgezet naar onze tweedelijns support. Hiervan houden we u per e-mail op de hoogte.

  • Responstijd eerstelijns support: 4 uur
  • Communicatie: e-mail of telefonisch

Servicedesk heeft iets meer tijd nodig

Als de eerstelijns helpdeskmedewerker uw vraag niet kan beantwoorden of uw probleem oplossen, bijvoorbeeld door het specialistische karakter ervan,  dan stuurt hij of zij uw vraag of probleem door naar onze tweedelijns support. Een tweedelijns medewerker beoordeelt uw vraag of probleem op complexiteit en reactietijd. Als hij of zij uw vraag of probleem binnen 20 minuten kan oplossen dan valt dit onder tweedelijns support. Mocht meer tijd/aandacht nodig zijn, dan wordt uw case doorgezet naar derdelijns support.

  • Responstijd tweedelijns support: 1 werkdag
  • Communicatie: e-mail of telefonisch

Consultancy

Als de eerste- en tweedelijns servicemedewerkers uw probleem niet kunnen oplossen, dan wordt u daarvan op de hoogte gesteld. Dit betekent dat uw vraag te complex of tijdrovend is. Voor een oplossing kan dan een technische consultant worden ingeschakeld. In dat geval neemt eerst een accountmanager contact met u op om de mogelijkheden en eventuele vervolgstappen te bespreken.

  • Communicatie: e-mail of telefonisch

Download TeamViewer

Hulp bij installatie

Als u via ICN Systems Autodesk software heeft aangeschaft en u loopt bij de eerste installatie tegen problemen op, dan helpen wij u op weg. Bij vragen over licenties kunt u gebruik maken van de helpdesk voor eerste- en tweedelijns support van ICN Solutions. Bij herinstallatie en/of extra ondersteuning bij een installatie spelen we uw vraag door naar derdelijns support (consultancy).

  • Responstijd installatiesupport: 4 uur
  • Communicatie: e-mail of telefonisch

ICN Group

ICN Systems is onderdeel van ICN Group. Deze bestaat uit een aantal toon­aangevende bedrijven dat zich richt op organisaties die actief zijn in architec­tuur, bouwkunde, werk­tuig­bouw, infra­structuur en ICT. Wij leveren systemen op maat en bieden consultancy, IT en HR-dienst­verlening voor de optimalisering van ontwerp-, constructie- en/of beheerprocessen.

Contact

Europalaan 14
5232 BC ‘s-Hertogenbosch

Postbus 3302
5203 DH ‘s-Hertogenbosch

info@icn-systems.nl
+31 88 39 77 399

KvK nr: 66928001

Partners

HP Partner First Silver

© 2020 ICN Systems. All rights reserved.